poniedziałek, 16 grudnia 2013

SketchUp - finisz.

Około dwudziestu godzin pracy. Zaczynałem jako może nie zero kompletne, ale pojęcie moje o SketchUpie było mizerne. Może porwałem się z motyką na słońce, ale opanowałem. Projekt ToTo-Zero ukończony. Rysowanie to było przymiarką i być może zaowocuje modelem na podstawie tych rysunków. Podstawowy SketchUp plus dosłownie jeden plugin służący do zaokrąglania krawędzi, tyle potrzeba by takowy model narysować. Oczywiście popełniłem kilka błędów, teraz wiem, że niektóre rzeczy rysowałem od d...py strony. Przy następnym projekcie będę o to mądrzejszy. Chyba zabiorę się za rozrysowanie laminatowego motoszybowca z tradycyjnym balsowym płatem, coś około 220 cm rozpiętości.
Gotowy ToTo-Zero wygląda następująco.

ToTo-Zero projekt SketchUpToTo-Zero projekt SketchUp


ToTo-Zero projekt SketchUpToTo-Zero projekt SketchUp


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz