czwartek, 12 grudnia 2013

SketchUp - widzę światełko w tunelu - ale ono migocze.

Odkładam jak tylko mogę rysowanie kadłuba. Moja wiedza w zakresie wygładzania powierzchni wygiętych po łuku ( jakkolwiek to zabrzmiało ) jest na tym etapie powiedzmy mikra. Pewne próby już prowadziłem, efekt niestety mnie nie zadowala. Szukam odpowiednich pluginów, które to robią.
Dlatego też czas ostatni poświęciłem na rysowanie statecznika pionowego. Niby rzecz trywialna, ale wymagała kilku trików, być może własnie to co zwę trikami akurat jest w SketchUpie normalne. Wyoblenie krawędzi natarcia wydawało mi się w pierwszej chwili proste, do tego doszła listwa wzmacniająca krawędź spływu, która na samych końcówkach też powinna odziedziczyć wyoblenie po depronie.
Powiem krótko - MASAKRA. Ale w końcu mi się udało.

ToToZero - SketchUpToToZero - SketchUp


ToToZero - SketchUpToToZero - SketchUp

Mam nadzieję, że przez weekend uda mi się coś tym kadłubem wykombinować.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz