sobota, 5 października 2013

Odmienne stany świadomości.

Wydawało mi się, ze widziałem już różne rzeczy, oczywiście w temacie modelarstwa.
Rzeczy różne głównie w zakresie budowy modeli,zastosowanych materiałów, technik. Jednak to co zobaczyłem u braci ze wschodu niejako wywaliło mnie z fotela. Modele cięte ze styroduru nie są żadną nowością, ot materiał , powiedziałbym bardzo daleki i młodszy kuzyn styropianu. Wzorcem dla mnie w takiej budowie jest Papa Kilowatt http://papykilowatt.free.fr/
Jego podejście jest raczej tradycyjne, proste formy, model, czy też dany element kształtowany z minimalnej ilości elementów. Zupełnie inne podejście widać na stronie : http://www.bukvorez.ru/
Modele cięte z maksymalnej ilości drobnych części, bardziej to przypomina puzzle :)
Ceny tych wycinanek też niczego sobie. Zapraszam maniaków "pianek" do zerknięcia do źródła, ja sam pozwalam sobie , a myślę ze autorzy nie będą mi tego mieli za złe na zamieszczenie kilku fotek ich dzieł.





Zapraszam do spojrzenia.

2 komentarze:

  1. Jaka jest cena tego materiału i czy jest dostępny w płytach?

    OdpowiedzUsuń
  2. Materiał ten potocznie zwany jest styrodurem, ja zaopatruję się w niego w znajomej agencji reklamowej i proponuje tam poszukać.

    OdpowiedzUsuń