środa, 13 listopada 2013

Zlin gotowy do oblotu.

530 gram do lotu, znaczy z pełnym wyposażeniem, taka wyszła waga ZLINA.
Jak będzie latał ?. Nie wiem, ale mam nadzieję, że "narowiście". Teraz tylko czekam na stosowną pogodę, wszak budowa trochę się przedłużyła z racji innych obowiązków. Jako że to już koniec walki z modelem, to chciałem w tym miejscu podziękować Panu Markowi Rokowskiemu za dostarczenie zestawu i umożliwienie mi "zabawy" przez ostatnie kilka tygodni. Model gotowy do lotu  prezentuje się następująco.


Malowanie od góry i od dołu, miał być w założeniach wstępnych "ŻELAZNY", a wyszedł "DRZEWNIANY", a może nawet "GRILLOWANY". Chciałem też podziękować ..... :)



Pełen opis budowy zamieściłem na forach, kto chce, to wie gdzie szukać, oraz w Baterflajowymświecie .
W tej chwili czekam tylko na stosowną pogodę i mam nadzieję niebawem zamieścić relacje z oblotu i wrażeń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz