niedziela, 26 lipca 2015

Narzędzia z Lidla - waga kuchenna.

Narzędzia z Lidla - wagaCzy w markecie spożywczym typu Lidl, Biedronka można znaleźć coś ciekawego dla modelarza ?
Można. Lidl ( Biedronka też ) co jakiś czas w swej ofercie sprzedaje różnej maści narzędzia elektryczne i inne. Są to zazwyczaj wyroby firm Powerfix, Silvercast, Parkside, UHU i inne.
Sam na przestrzeni lat wiele z tych rzeczy nabyłem, nawet swego czasu założyłem stosowny temat na forum RCLUBU.
Narzędzia opatrzone trzy letnią gwarancją. Do tej pory raz z tego skorzystałem i dostałem w ramach gwarancji nowy nie naprawiany wyrób.
Narzędzia z Lidla - wagaOstatnio nabyłem jedno z bardzo przydatnych narzędzi w warsztacie każde modelarza lotniczego RC, jest to ..... waga kuchenna. Cena powalająca wprost, zapłaciłem całe 24,99 zł.
Taruje, waży dokładnością do 1 g, maksymalna waga to 5 kg, czyli na moje potrzeby w sam raz.

Waga małą, zgrabna, pomiary powtarzalne i to nie koniecznie na samym środku szalki.
Do czego można ją wykorzystać ?

No do ..... ważenia :), jako element w stanowisku do pomiarów ciągu silnika.

Warto czasami zajrzeć na www.lidl.pl i sprawdzić co dają w ofercie.
W najbliższym czasie dostępne będą szlifierki do drewna.






1 komentarz:

  1. Takie wagi do wszystkiego się przydają :) Ja też mam podobną wagę i często jest używana :) Dobrze waży nie zacina się, nie ma z nią problemów.

    OdpowiedzUsuń