środa, 18 grudnia 2013

Kampfpanzer LEOPARD Tamiya ciąg dalszy - wanna i wieża

Jako że sam model pochodzi z serii która była uniwersalna, to znaczy produkowany była jako model statyczny i zarazem przygotowany do zainstalowania napędu, przeto coś z tym nie istniejącym napędem muszę zrobić. na wyprasce wanny widać otwory pod zespół napędowy w jej dnie i otwory po bokach wanny w części tylnej.

Kampfpanzer LEOPARD Tamiya

Wszystkie te otwory zakleiłem płytkami plastikowymi i wyszpachlowałem. Okazało się też że w zestawie moim brakuje kilku elementów podwozia. Elementy te zostały dorobione z resztek plastiku i prętów z wyprasek. Praktycznie podwozie gotowe do malowania.

Kampfpanzer LEOPARD Tamiya

Z kawałka taśmy papierowej dorobiłem osłonę brezentową działa. następnie potraktowałem ją kilkukrotnie klejem WAMOD dla usztywnienia i wzmocnienia.
W międzyczasie zająłem się kółkami, zostały posklejany, gumowe bandaże zostały wyszlifowane z nadlewek. Generalnie model ich trochę ma, innym problemem są ślady po wypychaczach z formy. każdorazowo wymagają delikatnego ścięcia , wyszlifowania i czasem szpachlowania.

Kampfpanzer LEOPARD Tamiya

Mam nadzieję, ze dzisiaj uda mi się zabrać za wstępne malowanie tego modelu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz