środa, 25 listopada 2015

Heron - Multiplex cz.1

Wspominałem o nim w styczniu, że się pojawił na rynku, że to Solius po liftingu, że fajnie by było i tak dalej. :)
No dobra, w końcu dotarł z dalekiego Poznania za sprawą firmy MODELMOTOR
Wielkie pudło. Zima się zbliża, więc trochę czasu na złożenie mam, przy okazji też postaram się zrobić coś w rodzaju porównania obu szybowców, znaczy Solius kontra Heron. Zapowiada się jakiś większy artykulik o tych modelach, a o ile mi wiadomo jeszcze takowego porównania nikt u nas nie zrobił, nie licząc artykułów na stronach innych narodowości.
Porównanie to będzie obejmowało budowę z uwzględnieniem różnic pomiędzy obydwoma modelami, a w czasie wiosennym oczywiście porównanie właściwości lotnych, zimą nie mam zamiaru katować się po lotnisku. Nie mam już piętnastu lat i kręconych włosów.
Na ten moment kilka fotek.

Heron - MultiplexHeron - Multiplex


Heron - MultiplexHeron - Multiplex

To tak tytułem wstępu. C.D.N


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz