środa, 7 stycznia 2015

ToTo-21 August - cz.2

Prace nad Augustem powoli zbliżają się do końca..
Model został pokryty taśmami pakowymi, był moment, że chciałem go wykończyć techniką papier + wikol o której rozpisywałem się w swoim poradniku depronowym.
Model docelowo ma być katowany przez Juniora, stąd też właśnie taki sposób wykończenia.
Papier z wikolem pozostawiam sobie na projekt następny, nie powiem męczy mnie cały czas temat makiety, coś co zarazem będzie latało, będzie wyglądało i pozwoli mi na pokazanie szeregu technik depronowym w jednym miejscu. Nie wiem jeszcze do końca co to będzie, być może PZL - Flaming, którego miałem okazje dobrze obfotografować w Muzeum Lotnictwa, a może rzucę się na Karasia.
Wracając jednak do Augusta pozostało mi zamocować napęd, serwomechanizmy i cała resztę osprzętu. Mam też nadzieję że zmieści się w nim Dedalus, trochę miejsca w kadłubie jest.
Na dzień dzisiejszy model prezentuje się następująco :

ToTo-21 August profil KFmToTo-21 August profil KFm

Ufny jestem, że w przeciągu najbliższych dni model zostanie ukończony.
Pooglądałem dzisiaj trochę filmów na youtubie tyczących KFm-a, coraz bardziej ciekawi mnie jak August zachowa się w powietrzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz