czwartek, 10 kwietnia 2014

ToTo-3 - Errata, czyli uszy.

Jako że ToTo-3 powoli zaskarbia sobie coraz większe grono zainteresowanych, co przewija się po forach modelarskich postanowiłem upublicznić nigdzie nie prezentowane fotografie z budowy końcówek płatów dla tego modelu. Prototyp nigdy z nimi nie poleciał, nie zdążył. Dlatego też od razu zastrzegam, że nie mam pojęcia jak model się zachowa w powietrzu z tak powiększona rozpiętością i dlatego też proszę o nie kierowanie tego typu zapytań.
O budowie uszu, koncepcji ich mocowania etc piszę na stronie poświęconej temu modelowi.
Zapraszam ewentualnych budujących ten model do zapoznania się z materiałem i o podzielenie się swoimi wnioskami i spostrzeżeniami w temacie "uszatego" ToTo-3.
Jakoś ostatnio nie mam za wiele czasu na "blogowanie", a sygnały o zastoju do mnie docierają :). Krótko na warsztacie obecnie nowe płaty do Shatana, raz jeszcze postanowiłem je zbudować pomny doświadczeń z poprzednimi. Męczę się też w Sketchupie i Corelu z nowym projektem motoszybowca w układzie kaczki o czym pewnie niebawem powiadomię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz