czwartek, 13 czerwca 2013

Bo tylko krowa poglądów nie zmienia.

Ajmbek :)
Znaczy po dłuższych przemyśleniach postanowiłem powrócić na ...... szajsbooka.
Przejrzałem na oczy, olśniło mnie.
Co mną kierowało ?. Fakt, że pięknych kobiet tam bez liku, ale nie to, a i innych podobnie mnie zakręconych gości. Ale to też nie to.
A może fakt, że jak kogoś nie ma na szajsie, to jakby martwym był ?
Poniekąd to też nie to tak do końca . Ot inny szatański pomysł w głowicy mej nie mocno włosionej się narodził i szajsbuk przydatnym mnie będzie, by to, co za cel sobie postawiłem osiągnąć. Jak osiągnę to powiadomię niechybnie. Wiem, wiem plułem miesięcy temu parę na tamto miejsce, ale jam nie krowa, a jeno ponoć krowa poglądów nie zmienia, pogląda zmieniłem i tyle w temacie. Uruchomiłem też tu obok na pasku jakieś powiadamiania, submity, subskrypcje, kanały czy jak zwał. Nie znam się na tym, bo jakbym się znał, to jak nic, teraz bym siedział na borabora i drinki z parasolkami w łapie męczył.
Postanowiłem też ujednolicić w warstwie graficznej bloga i stronę, ma być maksymalnie podobnie , by się czytaczom lepiej kojarzyło.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz