środa, 1 października 2014

AcroMaster - Multiplex cz.1

ToTo-15 FunFlyJako że ToTo-15 , który przez trzy sezony był moim dyżurnym akrobatem powoli już odchodzi do krainy wiecznych łowów, postanowiłem w jego miejsce zrobić coś nowego.

Zrobić - łatwo powiedzieć, generalnie gro czasu poświęcam teraz na pisanie, dlatego też funkcję "zrobić" zastąpiła funkcja "nabyć"

Przez czas jakiś szukałem modelu, który po pierwsze primo byłby szybki w składaniu, po drugie primo byłby raczej z jakiejś pianki ze względu na łatwość naprawy, po trzecie primo stanowiłby kompilację typowego akrobata i zarazem modelu 3D i wreszcie po czwarte primo byłby modelem sprawdzonym i już na rynku obecnym od dłuższego czasu. Aspekty inne to raczej nie deska, a coś z pełnym kadłubem, być może możliwość polatania w większej hali. Jako, że bardzo ostatnio podobają mi się wyroby MULTIPLEXA wybór padł na tę właśnie firmę. Mają w swej ofercie kilka modeli, które wymagania te mniej więcej spełniają :

  • STUNTMASTER - 87 cm rozpiętości, ale deska
  • TUCAN - 130 cm rozpiętości, ale raczej do startu z pasa
  • PARK MASTER - 98 cm rozpiętości, ale Andrzej takowego ma
  • GEMINI - 92 cm rozpiętości , ale .... dwupłat
  • EXTRA 300 - 116 cm rozpiętości, ale to raczej szybki model
  • ACROMASTER - 110 cm rozpiętości


Mój wybór padł na ACROMASTERA. Wiem, model już wiekowy, wielokrotnie opisywany na różnych forach, sprawdzony, czyli właśnie taki jakiego szukałem.
Szybkie rozeznanie jego wymagań co do wyposażenia. No... nie mam takowego.
Szybki telefon do MODELMOTORU, oni mają. Znaczy mają i model i wyposażenie.

Przyjechał.
AcroMaster - MultiplexEMAX GT2815/07 REDOX 40A

Wielki karton z AcroMasterem, w kartonie dodatkowo napęd.
Pędzić to będzie EMAX GT2815/07 z reglerem 40A REDOXA. Nie spieszę się ze składaniem, inny tajemniczy projekt mam obecnie na łbie, ale za czas jakiś zabieram się za tego Masterka. Może jeszcze w tym sezonie polata.
Tradycyjnie dziękuje firmie MODELMOTOR za dostarczenie mi modelu i wyposażenia.
Oczywiście nie mniej tradycyjnie dziękuje ..... za czerwone szpilki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz