sobota, 19 lipca 2014

Blizzard - Multiplex cz.4

Model w 99 procentach gotowy, pozostało mi jedynie wyregulować i poustawiać serwa.
Najwięcej czasu zabrało mi to cholerne szpachlowanie i szlifowanie. Ale nie powiem, efekt mnie zadowala.
Teraz jeszcze oblot i poskładanie całej "dokumentacji" do kupy.
Na ten moment Blizzard wygląda tak.

Blizzard - MultiplexBlizzard - Multiplex


Blizzard - MultiplexBlizzard - Multiplex


Spody skrzydeł i usterzenia pokryte zostały taśmą pakową. Lotki zaznaczone też taśmą.
Z naklejek firmowych tylko kilka napisów, jakoś mi oryginalne "malowanie" Multiplexa nie podeszło.
Być może jeszcze poleci mały retusz białą PACTRĄ  i całość pokryje Sidoluxem, by poprawić powierzchnię i nadać jej połysku.
Relacja z wrażeń lotniczych niebawem.
Podziękować przy okazji chciałem ..... :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz