niedziela, 18 maja 2014

Panda sport firmy Multiplex cz.2

Panda .... oblatana, ale fotografię z tego faktu przedstawię za jakiś czas, jak już się uporam z całym opisem składania tego nad wyraz poważnego szybowca. Co mogę powiedzieć o tym modelu po wylataniu dwóch pakietów ?. Rewelacja, jak  dla mnie po prostu coś fantastycznego. Oczywiście moja Panda lata na lotkach, model ten świszczy, co najbardziej mnie chyba zaskoczyło. Pomimo dość dużego wzniosu płata równo leci w plecowym. Warunki do oblotu nie były dzisiaj najlepsze, silny momentami porywisty i zmienny wiatr. Ryzyko się jednak opłaciło. Wszystkie powierzchnie sterujące ustawiłem na zero, środek ciężkości jak zalecała instrukcja i poszedł równo jak po sznurku. W sumie odbyłem kilka startów, w powietrzu spędziłem około trzydziestu minut. Tymczasem jeszcze parę fotografii z procesu składania. Relacja pełna niebawem w Baterflajowym  świecie  i na forach.

Panda sport - MultiplexPanda sport - Multiplex


Panda sport - MultiplexPanda sport - Multiplex

Szerzej o modelu , jego właściwościach lotnych etc za jakiś czas jak się w niego wlatam. Ale już z czystym sumieniem polecam.

1 komentarz:

  1. Jestem bardzo ciekawy całej relacji dotyczącej tego modelu. Jeszcze nie miałem okazji w tym roku wyjść na powietrze i rozpocząć oficjalnie sezon, bo pogoda cały czas nas zaskakuje. Śledząc blog widzę, że większość modelarzy już dawno ma rozpoczęcie za sobą. Dlatego presja jest i też w ten weekend się zmotywuję. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń