niedziela, 3 lipca 2016

Heron - Multiplex cz.3 - oblot modelu.

Waga do lotu z pakietem i wyposażeniem dodatkowym ( GPS, Vario ) - ok. 1540 gram.
Dałem, no powiedzmy musiałem dać lekko tylne wyważenie.
Poszedł jak po sznurku, pogoda była dzisiaj idealna do oblotu, lekki wiatr, taka powiedzmy bryza.
Po starcie wszedłem na około 200 metrów, rozpędziłem go w dół  pod kątem około 25-30 stopni,
puściłem drążki, lekka pompa, wytymowałem go na sterze wysokości i to ...... wszystko.
W drugim locie jedynie skompensowałem wysokość w butterflayu, żeby model nie zadzierał.
Miks klap z lotkami ustawiłem na około 30 procent, doskonale poprawia to beczkę.
Odbyłem tylko dwa loty, tak że na ten moment nie mam wystarczającego materiału porównawczego, żeby dokonać jakiejś konfrontacji Herona z Soliusem.

Heron - MultiplexHeron - Multiplex

Heron - MultiplexHeron - Multiplex

Jakiś filmik następnym razem powstanie.



2 komentarze:

  1. A jaki to gps?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastosowałem system telemetrii Hiteca : http://motylasty.blogspot.com/2016/02/telemetria-hitec.html

    OdpowiedzUsuń