poniedziałek, 4 stycznia 2016

Halowy początek roku 2016

Dzięki uprzejmości włodarzy Parku Wodnego mieliśmy okazję jako Tarnogróskie Latawce w gronie pomniejszonym polatać w hali sportowej AIG S.A. Tarnowskie Góry.
Lataliśmy w sumie tylko we dwóch ze Zbyszkiem. Reszta się przyglądała.
W sumie był to nasz "pierwszy raz".

Star 3D Tigermotor

Zbyszek latał swoim Starem3D. Miałem okazję model ten zbudować kilka lat temu.
Opis mojej budowy w Baterflajowym Świecie.


Ja zaś próbowałem swych sił zbudowaną jakiś czas temu Suką 26 

Wnioski; no dla mnie coś fantastycznego. Podoba mi się. Inny wymiar latania, ograniczona przestrzeń, dużo mniejsza prędkość. Wymaga to skupienia i uwagi. 


Hala Sportowa Tarnowskie GóryHala Sportowa Tarnowskie Góry


Hala Sportowa Tarnowskie GóryHala Sportowa Tarnowskie Góry

Nowy 2-16 rok i nowy sezon uważam za otwarty.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz