środa, 27 maja 2015

AcroMaster - Multiplex cz.4

Brak czasu :). Udało mi się jednak trochę posunąć prace przy Acromasterze.

Acromaster - MultiplexPo pierwsze cała powierzchnia modelu "utkana" jest małymi gwiazdkami a raczej wypustkami.
Postanowiłem z tym powalczyć, wszak będzie to utrudniało równe nałożenie kalkomanii. Cały model zostanie tych wypustek pozbawiony w procesie szlifowania. Na początek zeszlifowałem wszystko z usterzenia i zabrałem się za jego montaż.
Instrukcja sugeruje użycie kleju CA. Postąpiłem trochę inaczej, w etapie pierwszym powklejałem je faktycznie średnim CA, natomiast w etapie drugim klejenie robiłem z pomocą UHU PORA.
W ten sposób skleiłem usterzenie poziome. W przypadku usterzenia pionowego kolejność była taka sama, tutaj zwracam uwagę na poprawne i zgodne z instrukcją wklejenie osi podwozia kółka ogonowego ze szczególną uwagą na to, by nie zalać klejem tego elementu,
 Wreszcie po tych operacjach wstępnie kadłub został złożony.
Nie wiem jeszcze w dalszym ciągu w jaki sposób model zostanie wykończony, czy będę go malował, czy raczej wyklejał.
 Dlatego też na ten moment jeszcze usterzenia nie wklejałem.


Acromaster - MultiplexAcromaster - Multiplex

Decyzje w tym zakresie zapadną na dniach. Model swoim rozmiarem robi wrażenie na ten moment.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz