czwartek, 21 lutego 2019

ACROMASTER Pro - nowość MULTIPLEXA


Po 13 latach od premiery w 2006 pojawił się "nowy" Acromaster, dostał przydomek PRO.
Model znany mi, o rewelacyjnych właściwościach lotnych, łączący w sobie cechy typowego akrobata prawie F3A oraz modelu 3D. Wszystko to zależne od samego sposobu latania i pilotowania samolotu. O ile sama sylwetka nowego Acromastera nie odbiega od tego co już znane, o tyle wnętrze modelu faktycznie jest nowe. Po pierwsze pojawiły się wzmocnienia kadłuba, zmieniono sposób mocowania pakietu, serwa kierunku i wysokości wylądowały w środku kadłuba. Zmieniono i wzmocniono sposób mocowania silnika, zmianie uległo podwozie, goleń z anodowanego aluminium w miejsce dawnego drutu sprężynowego, powiększone koła. Do tego dwie różne kolorystyki.


Trochę danych technicznych i sugerowane wyposażenie :


  • rozpiętość - 1100 mm
  • waga do lotu - 1350 g
  • napęd - ROXXY C35-48-990kv,
  • regulator - BL-Control 755 S-BEC
  • śmigło 13 x 6
  • serwa 2x  HS-82MG + 2x HS-65HB
  • pakiet 3S1P


Cena modelu : 289,90 Euro



1 komentarz:

  1. Wygląda bardzo imponująco. Sam od niedawna zainteresowałem się tematyką sklejania modeli, więc z pewnością jeszcze chwile mi zajmie zanim dojdę do tak zaawansowanego etapu, ale mam nadzieje, że kiedyś tak będzie. Tak w ogóle, to podzielę się moim ostatnim odkryciem, w którym znalazłem mnóstwo narzędzi i akcesoriów modelarskich w świetnych cenach: https://sklep.modelmaking.pl/. Myślę, że się przyda. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń