niedziela, 26 marca 2017

ToTo-28 Ivan cz.1 - początek budowy.

ToTo-28 IVAN
Ruszyłem kilka dni temu z budową Ivana. Tradycyjnie wydruk na A4,  Wycinanka z białego depronu 3 mm. Zamówiłem serwa. Rezygnuję z chińskich 4 gramówek.

W modelu użyję :

  • lotki - Hitec HS53. Serwo to wydaje mi się odpowiednie, z danych katalogowych wynika, że jest szybsze i mocniejsze od droższego HS55.
  • kierunek i wysokość - Hitec HS40. 

Usztywnienie lotek i wysokości. Do tej pory wklejałem płaskownik 0.5 przy krawędzi spływu lotki. Jednak takowe usztywnienie wydaje mi się nie najlepsze. Lotki "pływają", dodatkowe usztywnienia wklejone prostopadle nie niwelują tego efektu. Tym razem zastosuję dodatkowo piramidek z prętów 0,5 lub 0,8 mm. Test na kawałku depronu dał bardzo dobry efekt.

ToTo-28 IVANToTo-28 IVAN

Na ten moment wklejone już mam wzmocnienia węglowe w kadłubie. Powklejałem dźwigary w skrzydła, zamocowałem lotki i statecznik poziomy. C.D.N.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz