poniedziałek, 28 września 2015

Aerografy castoramowe cz.2

Prawie dwa lata temu ( jak ten czas leci ) pisałem o aerografach castoramowych.
Market ten poszerzył jakiś czas temu swoją ofertę w tym temacie. Może akurat słowo poszerzył nie jest najodpowiedniejsze, gdyż z półek poznikały opisywane już przeze mnie wyroby.
Nowy pojawił się w ich miejsce. Typowy chińczyk dwufunkcyjny.
Wyrób konfekcjonowany przez firmę DEDRA o symbolu : DED7477.
Zapakowany bardzo przyzwoicie.

Aerograf DEDRA DED7477


W pudełku znajdziemy :
  • aerograf typu dwufunkcyjnego
  • dwie końcówki do mocowania wężyka
  • kluczyk płaski do rozkręcania głowicy
  • plastikową pipetę do dozowania farb

Aerograf DEDRA DED7477Aerograf DEDRA DED7477

Dane techniczne :
  • pojemność zbiornika - 2 ml
  • średnica dyszy 0,3 mm 
  • ciśnienie pracy 15-50 PS ( 1-3,5 bar )
Wyrób wygląda solidnie jak na ten przedział cenowy ( 78,00 zł )  i wydaje mi się konkurencyjny z innymi tanimi chińczykami. Jedynie czego mi brak w komplecie to dyszy zapasowej. Za jakiś czas postaram się z nim lepiej zapoznać i opisać swoje wrażenia z pracy tym ustrojstwem. Ale wydaje mi się ze na moje typowo amatorskie potrzeby w zakresie malowania "tanków" i modeli RC będzie on dobrym dopełnieniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz