niedziela, 27 kwietnia 2014

ToTo-1 KFM3 Pana Jakuba Augustyna

Dostałem dzisiaj ( wczoraj ) wiadomość o kolejnym oblatanym ToTo-1. Wykonawcą i pilotem jest Pan Jakub Augustyn. Modyfikacja jak widzę tyczyła profilu i obrysu płata.

ToTo-1 KFM3 by Jakub A.ToTo-1 KFM3 by Jakub A.


ToTo-1 KFM3 by Jakub A.ToTo-1 KFM3 by Jakub A.


"Witam, rok temu też zbudowałem toto 1 z profilem kfm3. Mimo, iż był to mój drugi samolot to dzięki wspaniałemu opisowi i planom budowa poszła gładko a latał wspaniale. Kilka razy nawet złapałem termikę. Od siebie chciałbym podziękować za pracę włożoną w stronę internetową i informacje w niej zawarte, bardzo mi pomogła na początku. Gdyby chciał Pan zdjęcia na blog to zamieszczam link do albumu z kilkoma ładnymi: https://picasaweb.google.com/107356673307533926275/Toto?authuser=0&feat=directlink"

Chyba przyjdzie mi jednak wcześniej rysowanego ToTo-Zero w końcu zbudować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz