wtorek, 14 marca 2017

ToTo-28 Ivan - czyli w poszukiwaniu Świętego Graala

Nie ustaję w poszukiwaniach tako zwanego Świętego Graala.
A dokładnie modelu, który mnie na hali zadowoli. Ostatni wyrób, czyli ToTo-27 wydaje mi się dość "kontrowersyjny". Co to znaczy ?. Trudno mi to sprecyzować, model zdaje mi się w locie mało "sztywny". Dlatego też nie czekając, aż dokona żywota postanowiłem zrobić coś nowego, coś o sztywniejszej konstrukcji i coś o lżejszym obciążeniu powierzchni, skoro walka z samą wagą nie daje mi rezultatów. Najpewniej pojawi się na nim zwiększona ilość prętów usztywniających. Mam tez zamiar zastosować znacznie lepsze serwa. Napęd wysokości i kierunku jak w Toto-27 na długich popychaczach.

Rysunek wstępny ToTo-28

ToTo-28 Iwan

Do budowy zainspirował mnie nowy model Achima - po lewej :)

ToTo-27 Świrus


Jeszcze na ten moment nie nadałem mu imienia. Oblot najpewniej pod koniec miesiąca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz