niedziela, 2 marca 2014

ToTo-18 Shatan - idzie mi to jak po ......

ToTo-18 ShatanIdzie mi jak po grudzie. Przez dni ostatnie nawał innych obowiązków głównie zawodowych ( jak zabrzmiało ) nie pozwolił mi zbyt poszaleć przy Shatanie. Udało mi się jedynie okleić dół płata, co tez nie obyło się bez ekscesów.
Wkleiłem rurki prowadzenia przewodów do serwomechanizmów.
Powzmacniałem co się dało przy kieszeniach łączników skrzydeł.
Dopasowałem mnie więcej serwa, zastosuję TowePro SG-16.

ToTo-18 ShatanTeraz mnie czeka krycie dołów, całość będzie oklejona balsą 2 mm twardą. Później mocowanie lotek i klap. Kombinuję jakie zawiasy zastosować w przypadku klap, lotki  polecą na silikonie.
Zależy mi na maksymalnym wychyle klap w górę i w dół.
I tu pojawia się problem szczeliny.
Może coś typu napęd torsyjny ?.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz