niedziela, 17 listopada 2013

Obróbka EPP - moje artykuły na MODELMOTOR

Swego czasu w BaterflajowymŚwiecie pisałem o technikach pracy w depronie i podobnych tworzywach, tematu jednak nie wyczerpałem, co niebawem uczynię.

W ramach współpracy z firmą  MODELMOTOR zamieszczone zostały artykuły tyczące zastosowania, obróbki i klejenia EPP.
Artykuł pierwszy opisuje cięcie, dobór narzędzi, techniki cięcia i stanowi zbiór zebranych przeze mnie doświadczeń w tym zakresie. Zapraszam do lektury : EPP - cięcie
Druga część poświęcona jest szlifowaniu i wykańczaniu, doborze sprzętu, klejeniu, technikom klejenia itd.
Myślę ze początkujący znajdą tu kilka wskazówek dla siebie : EPP - szlifowanie
W opracowaniu artykuł o malowaniu, doborze farb i sposobach malowania modeli zbudowanych właśnie z tego tworzywa , bardzo popularnego w ostatnim czasie.  Mam nadzieję, ze artykuły te będą bardzo przydatne, głównie dla początkujących modelarzy.


Oczywiście nie wyczerpują swą objętością i treścią wszystkich aspektów związanych z poruszanymi tematami, cały czas pojawiają się nowe narzędzia, sposoby i materiały. W związku z powyższym pewnie za jakiś czas opublikuję erraty do nich, czy też raczej rozszerzenia. Generalnie też zastanawiam się nad napisaniem czegoś większego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz