wtorek, 19 listopada 2013

ACTIVECAM - zapowiedź testu.

Parę dni temu dotarła do mnie "kamera sportowa" firmy OVERMAX. Oj przetestuję Ci ja ją i to dość mocno. :)

Jest to Activecam 02. Mam zamiar poprzyglądać się jej  dość szczegółowo, zobaczyć jak zachowuje się w locie, jak zachowuję się pod wodą. Do tej pory nakręciłem nią jedynie kilka krótkich kawałków.
Wygląda dość obiecująco. Oczywiście żadne to porównanie z GOPRO-HERO, ale ......
Filmy testowe zamieszczone na youtubie "przekłamują", to już wiem na pewno. W najbliższych dniach zabieram się za nią. Czekam tylko na odpowiednie warunki natury klimatycznej.

W komplecie z kamerą przyszły :

  • obudowa podwodny 
  • pasek do mocowania kamery na kasku 
  • uchwyt do mocowania do kierowcy rowerowej
  • rzepy i taśmy
  • dość obszerna instrukcja w języku polskim
  • komplet kabli TV
  • kabel USB.


Wszystko zapakowane w dość "cyrkowo-kolorowe" pudełko. Nakręciłem kilka krótkich filmików z samochodu, w wodzie też. Jak tylko znajdę trochę czasu to pokażę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz