wtorek, 4 czerwca 2013

Snobizm

Owoż znajomego wczoraj dane mi było spotkać, snob nad snoby, z tych co to plakietkami poobwieszany w każdym możliwym miejscu. Gdyby mógł to jeszcze by ponaklejał pod plakietkami cenówki i wyciąg z konta bankowego. Mimo wszystko lubię ..... gno....a :)
Jakoś tak zeszliśmy na tematy modelarskie, no i zainteresował się tym. Paralotniarstwo już mu się znudziło, jako że świeżo po rozwodzie, szuka swego nowego miejsca w życiu, brylowanie wśród amatorów wędkowania mu nie wychodzi, uważa że zbyt wielu "prostaków" się tym zajmuje. Mimo wszystko lubię ..... gno....a :)

Trochę był zdziwiony, że firma Ap...le nie jest najlepszą firmą modelarską, bo on tymi    i...cośtami zafascynowany jest, jak Kazik promocją w tesco.

A jako że JR, Futaba, Hitec to dla niego nazwy nic nie znaczące, przygotowałem mu i jemu odpowiednim stosowną ofertę ze stosownym logiem i stosowną ceną. :)

TaDa - przed Państwem od dzisiaj najlepsza aparatura modelarska w świecie.
- pełne cztery kanały
- zasięg zależny od wybranej wersji : 100. 200 lub nawet 250 metrów.
- serwis door to door
- gwarancja roczna na akumulator
- dostęp do istorebestmodelworld w abonamencie
- każdy nadajnik opatrzony własnym numerem i stosownym certyfikatem
- i wiele wiele innych, które tylko może zapewnić firma Ap...le



A tak na serio, skoro ja wpadłem na ten pomysł, to  tylko czekać aż Ap...le zrobi to samo. Bo coś mi mówi że za chwilę zrobią iBoomboxa, a potem się zabiorą za modelarzy. Wszak to też niezły kawałek rynku.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz