poniedziałek, 20 maja 2013

Tarnogórskie Latawce

Coraz bardziej mnie to pisarstwo wciąga. Fakt jak na razie piszę chyba cały czas do siebie wnosząc po ilości  komentarzy. Cóż nie od razu Kraków zbudowano, aczkolwiek poprzedni post traktujący o rozpakowaniu SOLIUSA  coś jednak wywołał.
Tknięty myślą powołałem dzisiaj do życia twór zatytułowany "Tarnogórskie Latawce".




Jaki mam w tym cel ?. Owoż nie wszystko mnie pasjonuje, jakoś nie przemawiają do mnie "eFpeVały" ani inksze  "coś tam koptery". A jest w naszym gronie tarnogórskim kilku, których to bawi.
Ufny jestem, że chłopaki podzielą się swą wiedzą w tych tematach, skomasują swe doświadczenia w jednym miejscu, bo ileż można biegać po tych wszystkich forach. Oczywista wymaga to jakiegoś nakładu pracy, czasu, odrobiny chęci, czy też dobrej woli. Miejsce to też stworzyłem po to by poszerzyć obszar promocji modelarstwa RC, a takoż i innych form do modelarstwa zbliżonych. Nie wiem może kolejny raz porwałem się z motyką na słońce, bo sam tamtego portalu nie pociągnę, ot zwykły brak czasu. Liczę na pomoc reszty, bo w innym razie cały ten mój pomysł można o kant d....py  potłuc, pod warunkiem że jest się użytkownikiem d...py kanciastej. Profil szajsbukowy w mojej opinii nie spełnia oczekiwań, moich oczekiwań rzecz jasna, ale też i prawdą jest że cały ten szajsbuk do innych celów powołano. Cóż jedni lubią wodę z ogórków, a inni jak im....nogi śmierdzą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz